Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 1 januari 2011

2011

Gott Nytt År! Mitt inlägg kommer lite sent men jag hade inte tid att blogga igår. Först jobbade jag sen åkte jag direkt hem till Eva-Lena och Jerry för att fira nyår. Eva-Lena hade sparat lite god mat åt mig sen stod vi på deras balkong och tittade på fyverkerierna. Jessica, Crille och Sanna hade dragit till Etage så det var bara jag, älskling, Eva-Lena och Jerry kvar i luthagen. Men vi hade mysigt iallafall. Vi tittade lite på TV, bland annat hockey juniorerna som vann sin match mot Canada. Grattis!
Klockan ett åkte vi hem och då vart det sängen direkt eftersom jag jobbade idag.
Nu jäklar kör vi! 2011 ska bli ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar