Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 26 januari 2011

The Black Eyed Peas - My Humph

Har ni hört den här senaste hiten? Höhö.
Jag kommer ihåg när den här låten kom ut. Alla gick runt och sjöng den i Lule.
Den är ju inte speciellt bra men lite rolig.



Nått som jag inte fattat med TBEP är vad dom andra två snubbarna gör i bandet. Det är ju mest Fergie och Will.I.Am  som sjunger i låtarna och nån gång ibland sjunger dom andra. Och det är ju inte så att dom står med några instrument eller nått. Så vad gör dom? Skriver texten? Gör musiken? Bara glider med och tjänar pengar?

2 kommentarer:

  1. Alltså, det roliga med Black Eyed Peas är att de först bara var killarna. Det gick dock inte så bra för dem och så bestämde de sig för att ta in en snygg tjej i bandet, typ på skoj, bara för att se om det gick bättre.
    Voilá!

    SvaraRadera
  2. Nä var det så? Fan va roligt :P

    SvaraRadera