Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 10 januari 2011

Grillat

Gud va jag är sugen på grillat kött. När jag bodde hemma så brukade vi alltid grilla fläskfilé på sommaren och äta med potatisgratäng eller pommes och goda såser och färska grönsaker. Mmmm! Det var jätte längesen jag åt det senast. Sommaren 2011 måste vi grilla ofta! Det är så gudomligt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar