Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 19 januari 2011

Resa


Jag är så sjuuuukt avundsjuk på alla som är ute och reser.
Jag vill också resa och se världen.
Från och med nu så är det spara pengar som gäller.
Jag vill hinna resa lite innan jag dör ja med!

2 kommentarer:

  1. Jag ska köpa en liten liten bok som jag ska skriva upp allt jag köper i. Jag ska skriva typ ja eller nej på ifall det verkligen var nödvändigt eller inte. Om jag måste skriva upp tex en latte så känns det inte lika lockande att köpa den och VIPPS så har jag sparat 30 kronor til Japan-resan :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha söt ^^
    Jag ska nog tänka när jag handlar istället.

    SvaraRadera