Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 18 januari 2011

Ny film och musik

Jag tog precis in posten och blev överlycklig!
Min nya skiva och min nya dvd-box idag.
Jag älskar att cdon är så snabba med att skicka ut beställningarna.
Det tar alltid bara nån dag!
Love it.

Skivan är iallafall Absolute Dance Autumn 2010.
Dunka dunka music for the win!
Riktigt bra låtar med på den här skivan och flera bra remixer.
Den ska dunkas flitigt i bilen!


Sen så hittade jag en dvd-box som var ett MÅSTE!
På cdon hade dom Planet Earth och Life kombinerat i en box!
Jag klickade på KÖP direkt!
Jag älskar sånna här dokumentär filmer.
Jag har flera gånger suktat efter båda dom här boxarna men tyckt att dom är lite dyra så det kan vänta.
Men nu fanns dom båda till riktigt bra pris på cdon.
Så dom kom idag. Jag ska kolla på dom NU!

Hittade bara en bild på Blueray versionen men min är DVD.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar