Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 6 januari 2011

Busy day

Shiet vilken dag det var på jobbet idag. Helt crazy! Det är tydligen nån typ av bandy cup i Uppsala så det strömmade in folk hela dagen. Det var jäkligt roligt. Nån gång ibland behöver man få slita arslet av sig. Idag var den perfekta slita arslet av mig dagen för jag var super taggad. Really awesome!
Nu ska jag bädda ner mig och sova för imorgon väntar en till dag på jobbet. Förhoppningsvis lika bra som idag.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar