Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 22 januari 2011

Idag

God Morgon! Iallafall för mig.
Idag har jag lite planer men inte jätte mycket. Först ska jag träffa min kära barndomskompis Matilda och hennes underbara hund Jim. Vi ses alldeles för sällan trots att vi har lyckats flytta till samma stad. Vi ska iallafall söka upp en stor mysig skog att promenera i. Som vi gjorde när vi var yngre och bodde i Sunderbyn.
Sen har jag väl planerat att gymma lite innan gymmet stänger. Trist att dom stänger så tidigt på fredag och lördag. Det finns faktiskt dom som inte behöver supa bort sitt liv varje helg.
Nåja jag ska nog hinna.
Sen åker min babe och jobbar natt igen så då är jag ensam hemma ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det blir nog roligt vad jag än gör.
Men nu ska jag göra mig iordning för årets bästa skogspromenad!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar