Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 11 maj 2011

Årets första dopp

Igår åkte jag, Emma, Jennifer och Jennifer till Fjällnora för att ta årets första dopp.
Vädret var helt jävla underbart. Varmt, vindstilla och varmt. Perfekt!
Vi gick ner till stranden och tog årets första dopp.
Jag och Emma simmade en stund medans Jenniferarna spenderade mesta delen i solen på land.
Det var hur skönt som helst. Jag ville inte gå upp.
Med oss hade vi lite fika och vatten. Hur mysigt som helst.

Här är lite bilder från våran dag på stranden.
Längst ner kommer en liten film som jag gjorde innan vi kom ner till vattnet.


Jag i mitt favoritlinne och mina coooola pilotbrillor!
Taggad som få! YEAH!

Jennifer letar nånting i sin väska.

Emma! Strike a pose!

Våran matsäck.

Jennifer och Emma knäpper kort på lammena.

Får.

Fåret tyckte om Svensc!

Emma grejar med sin super high-tec kamera.

Skönheten och Valrossen.

Miss Hippie Hoppi!

Några killar tyckte Jennifer var lite för gott ögongodis så jag fick visa vem hon tillhör!

Mupp ^^

Emma och Jennifer gör Splash bilder.

Jennifer fotar.

Emma i vattnet.

Jennifer och jag.

Alla älska vindruvor!





Tack för en härlig dag brudar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar