Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 20 maj 2011

Världens mäktigaste kändis

Det görs tydligen undersökningar om vilken kändis som är mäktigast. Det har varit lite snack om det här med mäktighet lite här och var senaste dagen. På Facebook skrev Titti och Benji och frågade RIX FM lyssnarna vem som var världens mäktigaste kvinna. Och nu nyss läste jag om årets resultat av världens mäktigaste kändis. Senaste 4 åren har Oprah varit etta på den listan men 2011 blev hon nerpetad av någon som är mäktigare än Oprah. Så vem kan det vara? Inte så svårt att lista ut när det är jag som engagerar mig i den här listan.

Ni kan få hela listan här.
Världens mäktigaste kändisar top 20!

VÄRLDENS MÄKTIGASTE KÄNDIS ÄR ALLAS VÅR MOTHER MONSTER! LADY GAGA!!!
*JUBEL*

Lady Gaga har över 32 miljoner fans på Facebook och 10 miljoner på Twitter.
Hon är den mest eftertraktade kändisen i hela världen samt den som har flest fans.
Jag kan dessutom tillägga att hon är den som bryr sig mest om sina fans också!
Läste nyss ett inlägg som hon själv skrivit då någon skickat en bild på folk som övernattade utanför en arena som hon ska uppträda i imorgon. Hon skickade ut massa gåvor till alla baby monsters som väntade på att få se henne.
We love you mother monster!

Här är hela listan.

  1. Lady Gaga
  2. Oprah Winfrey
  3. Justin Bieber
  4. U2
  5. Elton John
  6. Tiger Woods
  7. Taylor Swift
  8. Bon Jovi
  9. Simon Cowell
  10. LeBron James
  11. Angelina Jolie
  12. Katy Perry
  13. Johnny Depp
  14. Kobe Bryant
  15. Leonardo DiCaprio
  16. Black Eyed Peas
  17. Donald Trump
  18. Dr. Phil
  19. Tyler Perry
  20. Sir Paul McCartney

Jag tycker att rätt person vann! =)

    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar