Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 31 maj 2011

Stor shopping

Igår var jag, Mikaela, Greta och Catta till en djurbutik i Infra City som hade gått i konkurs och skulle sälja ut allting för halva priset. Det var en ganska liten och trång butik men med rätt bra utbud. Och det var jätte mycket folk där så klart. Vi fuckade ur och köpte typ allt vi kunde tänka oss behöva.
Det här köpte jag:
  • 3 kartonger kattsand
  • 8 kilo kattmat
  • 15 kilo hundmat
  • En spårlina
  • En apportkloss
  • 2 nya utställningskoppel
  • En stor flaska fiskolja
  • Ett flexikoppel till Tessans hund Zion.
Och allt detta skulle ha kostat 3500 kronor normalt sett men halva priset på det. Ka-Tjing!!!!
Jimmy var mindre glad då han fick betala men jag kommer inte behöva köpa varken hundmat, kattmat eller kattsand på 3 månader. That is nice!

På vägen hem från Infra City stannade vi på donken och firade Gretas ettårsdag. Jag köpte hennes första Happy Meal! Jag ska nog inte vara barnvakt till henne för då kommer hon bli lika tjock som mig. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar