Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 28 maj 2011

Utställningsmorgon

God Morgon!

Usch va jag är trött just nu men det går nog över så fort jag kommer ut i friska luften. Hade jätte svårt för att somna igår så jag hann se 2 ½ avsnitt av Desperate Houswives innan ögonen slockna. Blir ju lite knas när man ska vända dygnet fram och tillbaka.

Jag vart däremot jätte glad när jag vaknade och såg att solen faktiskt tittar fram då och då. Vi var inställda på regn men vi kanske slipper det! Hurra!!! Förra året regnade det på Österbybrukutställningen och då skickade domaren ut oss för att han tyckte Charlie var ullig. Nähä? Hur fint är ditt hår när det är blött då?
I år slipper vi iallafall den galna karln!

Det jag ska hinna med nu på morgon innan vi åker är:
  • Packa in allt i bilen
  • Rasta Charlie
  • Tvätta tassar
  • Äta frukost
  • Ta ut pengar
  • Borsta lite till
Sen bär det av ut till vackra Österbybruk. Utställningsområdet är fantastiskt fint. Jag har kameran med mig idag så jag ska försöka visa hur fint det är. Och hur fin min hund är!
Men nu måste jag sätta igång! Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar