Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 18 maj 2011

Jag känner en blivande kändis

Hej allihopa!

Jag tänkte tipsa om lite musik som en före detta jobbarkompis är med och tillverkar. Han har varit en musiknörd så länge jag har känt honom och jag har kollat in hans band 3 gånger och dom är riktigt bra! Dessutom är han född samma dag som jag vilket gör honom 100% coolare!
Bandet heter iallafall Sound Scenario och deras låtar finns ute på Spotify. Leta upp dom och lyssna på grabbarna! Dom är riktigt duktiga. Och dom blir bara bättre och bättre så om nått år kanske man sitter och kollar på MTV Music Awards och pekar på skärmen och säger "Den där blonda med gitarren har jag grillat hamburgare med."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar