Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 13 maj 2011

Thank you!

OMG! Jag fick panik när jag gick in på bloggen idag. Först funkade inte själv skriv-i-bloggen sidan sen när jag försökte gå in på bloggen som besökare så saknades det inlägg. Jag tänkte att det var pga att sidan var nere men när jag kom hem kunde jag gå in på den men då fanns inte dom inläggen. Jag fick panik för jag hade ju skrivit om beachen och mitt och Emmas biobesök. Orkar verkligen inte skriva om inlägg från början. Dom bli aldrig lika bra.
Men nu för nån minut sedan så ploppade dom upp igen. Så nu är allt tillbaka till normalt.
Tack Blogger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar