Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 2 maj 2011

Gympa


Idag har jag äntligen lyckats släpa mig till gymmet! Jag tänkte gå dit igår men det blev lite ändringar i schemat. Men idag kunde inget stoppa mig! Speciellt inte när jag och Mikaela bokat in oss på ikväll!

Klockan 19:00 gick vi på ett Bas-gympa pass på Friskis på Ultuna. Det var jätte skönt men gud så jag har tappat sen sist jag tränade. Måste komma igång fort igen!
Jag hade aldrig varit på det här passet tidigare men Mickis hade gympat med den ledaren och tycker hon är bra. Det tycker jag också nu. Vilken jäkla hurt-tjej! Jag älskar när man har bra och inspirerande ledare på gymmet för då tar man i lite extra. Det gjorde vi idag. Jag kommer nog vara stel imorgon.

Vi pratade även om att skaffa simkort. (badhus)
Det skulle jag vilja ha! Simma är super bra träning. Den näst bästa faktiskt.
Det kommer absolut införskaffas i framtiden. Samt badkläder för det har jag inga.

Jag vill åka och gymma imorgon också. Det är planen än så länge.
Men vi får se. Fniss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar