Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 12 maj 2011

The Day


Det blir en dag på strandeeeeeeeeeeen!

Alla sa att det skulle regna idag. Fuck that säger jag för solen skiner och det är toppen varmt ute. Och är man ledig på en varm dag under sommaren så ska den spenderas på stranden.
Jag ska iväg och plocka upp min älsklings Emma nu sen åker vi ut till Fjällnora och möter upp dom andra tjejerna där. Jennifer, Maria och Stina. Awesome! Jag ska bo i vattnet!

Sen efter lite bad bär det av till Stockholm och Hovet!
Yes! Today is going to be THE Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar