Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Åh det var skönt att vara ledig idag. Jag vill egentligen vara ledig varje dag men det blir jobbigt att leva så. Dagen började med mitt och Charlies äventyr till rastgården. Vi var ute i 2 timmar.
Efter det åkte jag på en liten shopping runda och stannade på Grizzly för att köpa mat till vårat Zoo. Sen sprang jag in på City Gross en sväng och sist tankade jag bilden full. Så det viktigaste är införskaffat fram till nästa månad.
Efter det har jag inte gjort nått speciellt. Jag och Jimmy spelade lite Battlefield och han ägde mig...för en gångs skull. Sen åt jag en sen middag med Jennifer och svammlade lite.
Jag och Charlie har varit ute på en kvällspromenad och jag tog med mig min älskade iPod. Har dunkat Lady Gagas nya låtar (så klart) och lite Lonely Island. Gick och garvade åt deras texter så folk runt omkring stirrade konstigt.
Nu är jag trött som en gnu och ska lägga mig och kolla på Desperate Houswives. Love it!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar