Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 2 maj 2011

Söndag

Gammal bild på mig i mitt blonda hår.

Idag var det högtryck på jobbet. Alla äckliga bakis studenter skulle käka nånting flottigt för att komma tillbaka på banan och då är det ju perfa att gå till Max! Jag började jobba kl 12 och redan då var det redigt med folk i restaurangen. Och redigt med folk var det under hela mitt pass och långt efter jag slutat.
Jag är helt slut efter den här helgen. Det känns att jag varit helt förslappad i en vecka. Jobbade bara 4 timmar idag men ändå blev jag så trött. Så kan det gå.

Efter jobbet umgicks jag lite med Jennifer och vi köpte pizza, kollade på Big Brother och hon slängde i lite färg i mitt hår. Super-mys! Jag är inget större fan av Big Brother men jag måste medge att dom var lite roliga att titta på.

Jag har typ 49 olika färger i håret för närvarande. Super-blond, guld-blond, brons, brun, mörk-brun och nått svart hårstrå. De e grejer det! Jag tror dock att jag ska skippa hela det hära färga håret hemma köret och gå till frissan när jag får lön. Att bli blond hemma är inte roligt. Det tar en evighet! Och det blir aldrig snyggt även om Jennifer är duktig på att färga. Så om 2 veckor kanske jag är fint blond.

Jag kom precis hem men jag är jätte trött redan.
Ledig imorgon! Woop woop!
Ska surfa lite sen blire god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar