Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 7 mars 2010

Bilder från bowlingen.

Här kommer lite bilder från gårdagens underbara bowlingfest.
Det var hur roligt som helst och det syns verkligen på bilderna!


Eva-Lena /Svärmor var lite fotograf.


Låt spelen börja!
Sanna gör sig redo för en strike på bana 2.
Therese dominerade bana 1.


Malin rullar en snygg boll.


Jimmy drar iväg sin åsk-boll och Eva-Lena fokuserar till 100%.


Crille och Jimmy...dagens stjärnor.


Avbytarbänken. Här laddar man med glada skratt och nåra öl.


Jerry talar om vad som gäller!


Vivvi och Jimmy disco-bowlar.


Crille och Therese i en strike duell.


Det var fint med disco-bowling men svårt för mig som är prick-skytt.


Sanna hoppas på en disco-strike.


Eva-Lena satsar.


Jerry hade koncentrationen på topp. Se så spänstig han är!


Jerry gör sig redo och Vivvi visar upp sin slut-pose.


Malin fotograferade.


Crille lyckades med några få slag.


Efter bowling åt vi ju middag hos Eva-Lena och Jerry.
Micke (till vänster) kom och käkade med oss.


Eva-Lena och Vivvi hade gjort fint på bordet.
Jimmy var hungrig.


Söta paret Therese och Micke.


Malin, Micke och Therese.


Efter en flaska Jäger var det mycket viktiga dissusioner i soffan.
Sören och Jerry.


Damerna hade ett rejält tjej-snack borta i hörnet.
Vivvi, Eva-Lena och Therese.


Vi såg melodifestivalen, andra chansen.
Jag hejjade på Crucified Barbara men dom gick tyvärr inte vidare.


Älskling älskar melodikarnevalen.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar