Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 1 mars 2010

Working

Oh...My....God its finally over. I've been working like fking hell theese last 3 days. My feet hurts so bad I cant even walk on them at home.
Saturday: 8:00 - 22:22 (was a bit tired when I got home.)
Sunday: 9:00 - 18:12 (my feet hurt like crazy the last hours and I were very tired when I got home.)
Monday: 8:00 - 18:00 (I could walk for 1 hour while working then my feet died. My brain was out the whole time. )
I didnt enjoy work today at all. I was tired and in pain and no one was in a good mood. At least not to me. I just wanted to go home the whole time. I was so happy yesterday when we decided that I should be the D - Shift Leader. But when I came to work everything just went bleeeeh. Well now its over and I learned some new things and forgot some things and got some experience.
I gave away my shift tomorrow coz I have to rest my feet or I will have to cut em off.
Anyway im glad its over. Going to sleep for real tonight.

2 kommentarer:

  1. Jag var väl på bra humör mot dig? :D

    Jag tycker du var jätteduktig =) Vi saknade till exempel ingenting inatt (till skillnad från när vissa andra är D...)

    SvaraRadera