Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 22 mars 2010

Idag

Idag har jag varit en pain in the ass. Är så sjukt trött och vill bara lägga mig var som helst och sova. Orkade nästan ingenting på jobbet. Ville bara bort bort bort. Tur att jag hade några av mina bästa brudar där. Jag är så less på Max och alla jäkla hamburgare med alla förbannade tillbehör. I want something new. Kanske är det dags att säga hej då till Max och hitta nånting mer givande att göra. Har stått ut med skiten i 2 år och jag trivs inte direkt. Man ska se fram emot att jobba inte vilja åka hem innan man ens kommit dit. Får se om det blir att leta efter ett karriärbyte i sommar. Jag vill jobba på ICA!

2 kommentarer: