Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 26 mars 2010

Media Markt

Idag var jag och Jimmy och kollade in nyöppningen av Media Markt. Det var helt galen hysteri där igår och trafiken var löjlig. ALLA skulle dit och shoppa. Galningar. Vi åkte idag och visst var det en hel del folk där men man kunde parkera nära och man kunde röra sig i butiken. Det är nog mer än vad som gick för sig igår.
Jag träffade en gammal vän och fd. jobbarkompis som fått jobb där. Det var roligast av allt!
Sen shoppade jag lite. Hihi. Köpte ett minneskort till kameran som tyvärr inte passar så jag får åka tillbaka imorgon och köpa ett nytt. Sen köpte jag även en plattång och en hårfön från OBH Nordica. Har inte provat dom än men dom funkar säkert helt bra. Snygga var dom iaf!

3 kommentarer:

  1. Vem var det som jobbade där?

    SvaraRadera
  2. Hittade just en ny serie: My own worst enemy.
    Han som spelar Jake i Twilight är med i den, men han är inte lika snygg där som i New Moon tyvärr :(
    Serien är från 2008 och har bara en säsong, haha.

    SvaraRadera
  3. Emil Hedin :) Han som var biträdande när Pelle var chef.
    08 var Taylor bara ett barn ju :P haha

    SvaraRadera