Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 14 mars 2010

En kväll med tjejerna

Äntligen är jag frisk nog att träffa folk. Fucking finally. Var precis och pantade burkar med Jennifer. Pengarna köpte vi godis för som vi dumpade på jobbet. Yum!
Nu är jag hemma och har precis duschat. Provade min fina hårinpackning för första gången. Jag kör bara TRESemmés hårprodukter för tillfället. Tycker om dom jätte mycket. Håret luktar gott längre med deras grejer.
Jag har iallafall aldrig provat hårinpackning och enligt det jag fått för mig gör det håret lite extra mjukt. Eller? Kul att prova iallafall. Väldigt kvinnligt. Höhö.
Nu ska jag hitta några decent clothes och sen hämta Jennifer och Tessan sen ska vi busa hela kvällen.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar