Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 15 mars 2010

Lady Gaga The Monster Ball Tour

Oh My God jag och Jen har bestämt oss för att gå och se Lady Gaga. Det är en av mina högsta önskningar! Att se Lady Gaga Live!!!! Woopie! Det var Jennifer som kom på idén och jag höll på gå i taket av lycka när hon sa det. Att jag inte tänkt på det själv. Imorgon ska vi förhoppningsvis boka biljetter och sen bär det av antingen 7 eller 8 Maj i år. Om någon annan vill följa med så är det bara att hojta. Ni kommer ångra er om ni inte kommer med! Woop Woop!

4 kommentarer:

  1. Jag trodde ni hade bestämt det för länge sedan :S

    SvaraRadera
  2. JA!...asså. det suger att det äär så himla dyrt :( vi får see...but don't let me stop you.

    SvaraRadera
  3. Vi köper på blocket sen ;D

    SvaraRadera