Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 10 mars 2010

Ellos

Här är det jag fick från Ellos. Love it love it love it.
En snygg djupblå topp.
En beige trenchcoat.
Svarta mocka skor.
Köpte även lite nya underkläder och några ärmlösa linnen.


3 kommentarer:

  1. Show me the panties!!!
    Vilka fina plagg, verkligen! Åh vill verkligen see trenchcoaten!!!!! :D skit fin!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR den blåa tröjan! Vad avis jag ääääär! GE MIG!

    SvaraRadera
  3. You will never see my panties! Trenchcoaten var verkligen jätte skön! I love it.
    Emma den blåa tröjan var på rea. Go and get one!

    SvaraRadera