Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 24 mars 2010

New Moon

DEN ÄR MIN!!!


Idag trillade New Moon ner i brevlådan och Elin vart jätte lycklig.
Tänkte bara konstatera att Bella kan inte ens stänga munnen på omslaget.
VAD ÄR DET OM?!
Jag gjorde ett inlägg tidigare som handlade om Bellas mun eller snarare Kristens mun.
Min Bella som jag föreställde mig från böckerna springer inte runt som en fågelholk hela tiden.
Det stör jag mig på i filmerna. Annars är Kristen hur söt som helst.
När jag och Emma såg den här filmen på bio vart jag kär i Jacob. Edward är en surmupp i filmerna så den kärleken är som bortblåst.
Ska kolla på new moon imorgon när jag är ledig.
Weeee!
Tack CDON.com för en snabb leverans.

2 kommentarer:

  1. Jag håller fast vid att hon har någon form av underbett, för hon ser dum i huvudet ut när hon stänger munnen.

    SvaraRadera
  2. Hon borde inte ha nån mun!

    SvaraRadera