Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 19 mars 2010

Hard Work, Work...

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att dagens sista etapp ska börja. Jag har verkligen jobbat hela dagen idag. Fast jag känner att det är nog en engångsgrej och inte något jag vill göra varje dag.
Så här har jag jobbat:
  • 11.00 - 15.00
  • 17.00 - 22.00
  • 00.00 - 04.00
Mellan passen har jag suttit här vid min snygga Vaio som jag tog med mig till jobbet. Mellan första passen såg jag på Year One som för övrigt är en sjukt rolig film! Och nu ikväll sitter jag bara och surfar och har pratat med mamma i telefon. Mysigt värre. Känns verkligen som jag bor på jobbet. Jag har hunnit träffa alla som jobbat idag. Haha. Men nu längtar jag hem till Jimmy och Charlie. Vill krama mina mysiga pojkar.
Imorgon ska jag bara jobba ett pass. Woho! Det är bara 5 timmar men jag tror det räcker gott och väl efter en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar