Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 6 mars 2010

Bowling

Idag hade svärmor bokat banor på bowlaget så vi har varit där i 2 timmar och strike;at. Jag tog med mig mitt eget klot och mina egna skor men jag spelade som en pisspotta. Jag var trött, hade ont i halsen och en fyjävla träningsvärk i min sving-arm. Men det var kul ändå. Man måste inte alltid vara bäst.
Vi var 10 pers som bowlade i vårat sällskap. Jag, Jimmy, Christoffer, Sanna, Eva-Lena, Jerry, Vivvi, Sören, Malin och Therese. Malin och Therese hade jag aldrig träffat förut men det var två jätte trevliga och roliga tjejer.
Vi hade en liten tävling och jag kom trea efter gubbarna Jerry och Sören. Lite stolthet måste dom ju få ha kvar. Hehe. Efter bowlingen gick vi alla hem till Eva-Lena och Jerry och åt underbart god tacos och pladdrade hela kvällen lång. Sen såg vi Melodifestivalen också. Första delen jag sett i år. Hejjade på rockbrudarna men dom kom tyvärr inte vidare.
Hela dagen /kvällen har varit jätte rolig och mysig. Tack allihopa för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar