Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 25 mars 2010

Swedens Top Models

Igår var jag, Emma, Jennifer och Charlie ute i parken och flummade med kameran. Slaskigt och kallt och en jäkla massa snö överallt men ändå skratta vi så det nästan kom i byxan. Här kommer ett smakprov på några av våra "bästa" bilder från igår. Enjoy!


Försökte ta en spring-bild på Charlie och Jennifer försökte haka på men hängde inte med.
Då kom hon på den brillianta idén att vi skulle ta hopp bilder.



Jaa....Hopp bilder blev det iallafall.


Charlie var ju som sagt med men han ville inte modella med oss.
Han sprang runt i snön och lekte istället.


Här är min fantastiska idé att knäppa bilder vid den stora stenen (mitt ute i snön) så vi plumsade dit och se vilka fina bilder det blev.


HELL YEAH!


Vi plumsade vidare till ett gäng björkar och försökte ta seriösa bilder. for once.
Här är Jennifer när hon posar vackert.


Snö i skon.


Vackra flicka!


Ja, sen skulle jag försöka vara en top model och det gick ganska bra.


Bilderna nedan är ett helt senario och ni kan ju gissa vad Jennifer gjorde!



Mmmm...Juste! Hon slog mig!
But its all good.

5 kommentarer:

  1. På den första bilden på mig och Jennifer vid stenen så ser jag verkligen dubbel så stor ut :O BAJS!

    Haha, när jag skulle kommentera tidigare så blev det något cp så datorn öppnade nya fönster med din blogg hela tiden. Jag lyckades stänga ned hela internet när den var uppe vid 26 sidor, men det var inte lätt...

    SvaraRadera
  2. Du är iallafall inte lika tjock som mig...*depressed*

    SvaraRadera
  3. Elin, STFU! Sluta snacka skit! :@ Du är så fin! :D

    Pussipuss!

    SvaraRadera