Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 8 mars 2010

Svenska Hollywood Fruar

Åh herre jesus jag såg precis Svenska Hollywood Fruar och det är lika roligt varje gång. Nu hade dom lagt till 3 nya fruar som är precis lika svammliga som dom 3 gamla. En av dom nya hette dock Päivi och det är ju inte särskilt svenskt. Hon kunde inte prata ren svenska heller så jag förstår inte riktigt varför hon skulle vara med. Det var förmodligen för att hon var kompis med en annan av dom nya. Men ändå...Päivi...wtf?!
Min absoluta favorit Maria Montazami är med den här säsongen också. Hon är så jäkla härlig. Hon känns mer äkta och jordnära än dom andra fröknarna Plastic Fantastic. Jag önskar att det vore 1 timme Maria inte 1 timme Maria + massa svammel. Anna Anka är också kvar och hon har skilt sig från Paul. Ensam är stark!
Dagens avsnitt handlade om inredning, toffsar, läppstift, fotografering och barbie-fest. Hur kul som helst. Maria var så skön som köpte en kudde för 4000 kronor. En prydnadskudde. Med tassles så klart.
Dom är roliga att titta på och jag skulle gärna dela deras miljoner men jag tror inte jag skulle vilja vara lika blåst. Lite vett i skallen måste man ha.
Nästa måndag är jag ledig så då ska jag kolla vad fruarna hittar på igen.

2 kommentarer:

  1. Maria är bäst! <3
    Haha, älskar när hon får höra hur mycket kudden kostar i SEK och hon stammar fram "k... k... k..." :P
    Skrattade även högt när hon körde över vägguppet i full fart, haha!

    SvaraRadera
  2. Ja me :D hon är så skön!

    SvaraRadera