Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 30 mars 2010

Måndag

Tjohej! Idag sov jag långt och länge. Sen gick jag ut med Charlie och efter det ställde jag mig på min crosstrainer en stund. Jag tittade på min favoritfilm Honey medans jag sprang så då orkade jag mer. Jessa ger mig energi och glädje. Klockan drog iväg och Jimpan kom hem precis när jag var klar så jag duschade och pussade lite på honom sen var det dags att åka till jobbet. Kom precis hem därifrån. Allt gick bra men strax efter 00.00 kom en jobbig rusch som aldrig ville ta slut och då var vi bara 2 personer. Kom typ 5 bilar och 15 pers samtidigt. Det var lite tufft men vi överlevde. Nu ska jag gå och sova.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar