Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 3 mars 2010

SWE

OKEJ! Nu går jag tillbaka till Svenska för jag suger på engelska.
Det känns bara fånigt att skriva på engelska...coz I suck.
Jag skriver som ett litet barn och allt är säkert gramatiskt fel också.
So fuck it english!
Svenska here I come!

4 kommentarer:

  1. mmm det får bli lite svengelska ^^

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du var duktig =) I början kändes det skumt, men sedan var det helt normalt. Det blev till och med så att jag började tänka ut mina blogginlägg på engelska, haha!
    Vad spelar det för roll om man skriver lite fel på engelska? Det är inte ditt modersmål och dessutom så skriver man väl inte heller helt perfekt på svenska.
    Skit i hur bra du skriver, skriv på det språk du känner att du vill skriva på.

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag håller mig till svenska...
    Måste sluta härma Jen i allt hon gör :P hahahaha

    SvaraRadera