Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 5 mars 2010

Nya filmer beställda!!!

Woho nu är det ju bara nåra dar tills vi får lön igen. Wooop!! Jag brukar alltid bläddra igenom Homeenter och CDON dagarna innan och jag satt precis på CDON och valde ut några gobitar som trillar ner i brevlådan nästa vecka.
  • Year One
  • Lilla Huset på Prärien säsong 4
  • How I met your mother säsong 1
  • Pocket: 14 år till salu
  • + en överraskning åt min älskling <3
Det finns inget roligare än att handla mera filmer. Jag är inne i en säsongsfas just nu och vill ha massa olika TV-serier. Dom är lite dyrare men tänk så mycket mer film man får för pengarna. En säsongsbox kan räcka en månad medans en film bara räcker en kväll. Mmm tänk på det ni.
Jag vill ju ha hela LHPP och sen måste jag kompletera min Ally Mcbeal samling och min SATC samling och även Lost, House, Simpsons, Arkiv X, Scrubs, Vänner, Greys Anatomi osv osv... I love them all!
Måste snart köpa en till DVD hylla ^^ fniss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar