Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 31 mars 2010

Onsdagsträning

Idag var det dags för onsdagsträning igen men den här onsdagen sög det prutt. Jag vet inte om det var för att jag var på mindre bra humör eller om det verkligen sög prutt. Det var en manlig tränare idag och han var så strikt och sträng och pratade med mig som om jag vore 10 år gammal. Dom andra gångerna har det varit glada och trevliga instruktörer inte en militärfarsa. Han tyckte jag inte om så nästa gång han är ledare stannar vi nog hellre hemma. Det var kul att träffa Kajsa och Enna iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar